Julekalenderen 2013!

Julekalendern 2013!

Julekalenderen er tilbake! Her kommer et nytt bilde fra sesongen 2013 hver dag!

16. desember – Opp til start pÃ¥ Ã…rungen

14. desember – Ã…ttermoro

Her ser vi mixåtteren fra Kjørbosprinten der alle er ikledd hver sin strålende hatt! Åh skulle ønske jeg var der!

13. desember – Gutta bak det hele

I år fikk NSRs brygge en makeover. En ny hvit du ble lagt på av Jens Kolberg og  Jacob Nordan. Det er lett å tro at opprettholdningen av klubben skjer av seg selv, men det gjør det altså ikke. Takk!

12. desember – U23-laget

Dette er fra påsekleieren i Varese. Forholdene i horisonten ser flate og fine ut, men veien til u23-VM ble røffere enn forventet. Denne gruppen er definisjonen av et godt lag, som står sammen uansett hvilke utfordringer de møter på.

11.desember – Regjerende mestere

NSRs Ã¥tter seiret igjen! Mannskapet er i gledesrus og bauparet “tar en Hoff”, etter Ã¥ ha slÃ¥tt Ormsunds sterke Ã¥tter med flere sekunder.

10. desember – PÃ¥ pallen med Lassi Karonen

Her står juniorene på medaljebryggen med ingen mindre enn Lassi Karonen etter HS4- i Nordisk mesterskap. Det er en stor mann!

9. desember – Regatta i kaldt vær

Dette er fra årets første regatta i sesongen 2013. U23 fireren er på vei ut på nye eventyr, mens Theodor Wiik har gjort sitt i singlen.

7.desember – 60 i Arendal

Her er et bilde av de spreke 60 erne i kaldt vårvær i Arendal.

6. desember – Unite

“Sport has the power to change the world…it has the power to inspire. It has the power to unite people in a way that little else does. It speaks to youth in a language they understand. Sport can create hope where once there was only despair. It is more powerful than government in breaking down racial barriers.”

5. desember – Sjefene

Her er et bilde av NSRs styre fra åpningen i mai. Vi har mye å takke dem for!

Fra venstre Hilde Vagle, Inger Schjoldager, Marianne Lundh, Tor Geir Myhrer, Per Klausen, Gunnar Clifford og Hans Jørgen Arvesen.

4. desember – Coxen i vannet!

Her slenges coxen for NSRs 6 i vannet! Han ba om det.

3. desemeber – Hopp i det!

Redd for utfordringer? Gjør som jrberne; bare hopp i det!

2. desember – PÃ¥ topp!

Vi starter med et helt herlig bilde av NSR på toppen av pallen på årets Kjørbosprint! Her er det fullt av samhold og god Stemning, for en gjeng!