Lever din gamle mobiltelefon! Ny innsamling i gang!

Lever din gamle mobiltelefon! Ny innsamling igang.

NSR er som et av 500 idrettslag med på Mobilretur innsamlingen, initiert av Telenor og NIF.

Husk klubben får 35kr pr mobil.Spør familie og venner om de har gamle telefoner liggende og ta de med i klubben. Legges i Telenor – pose ved verkstedet.

Dersom raceroerne er med på dette, går inntekten til Rosjefens budsjett. Han er veldig glad for alle bidrag!

Les mer om ordningen her!

NSR er som et av 500 idrettslag med på Mobilreturinnsamlingen, initiert av Telenor og NIF.

Norske Studenters Roklub (NSR) vil i samarbeid med Telenor og Norges Idrettsforbund samle inn brukte mobiltelefoner i Norges største innsamlingsaksjon. NSR ønsker å bidra til et bedre miljø gjennom  at brukte mobiler blir resirkulert eller skaper nye muligheter for andre. Syv av 10 nordmenn har brukte mobiltelefoner i roteskuffen, og det er viktig at din gamle mobil blir resirkulert på en sikker og miljøvennlig måte.

Ved å gi din brukte mobil til Norske Studenters Roklub så bidrar du til verdifulle dugnadsinntekter for  roklubben, i tillegg til at du sørger for at din brukte mobil kan skape nye muligheter. For mer informasjon om Telenors returordning se på www.telenor.no/gjenbruk.

Husk å ta ut SIM kort fra din mobil før du leverer den til oss. Dersom det finnes gjenværende informasjon på mobilen så vil Telenor gjennom sin sertifiserte returpartner slette all gjenværende informasjon og destruere minnekort på mobilen. Vi har en tydelig merket og spesialdesignet pose for innsamling av mobiler, slik at du kan være trygg på at din mobil blir håndtert på en forsvarlig måte.

Vær med på et løft for miljøet, og støtt ditt lokale idrettslag ved å finne frem dine brukte mobiler til den nasjonale dugnaden. Vi tar imot mobiler på verkstedet – evt legg i en pose utenfor. Ønsker du å samle inn mobiler i nabolaget ditt, så kontakt Marianne Lundh på mobil 90036237 eller e-post m-lundh@online.no for å få en av de spesielle samle-poser og et informasjonskort til som avleveres til giver av mobiltelefonen.

Takk for din støtte!