Introduksjonskurs i roing

Norske Studenters Roklub inviterer til introduksjonskurs i roing for ungdom i alderen 12-14 år.

Har du lyst på en hobby ved siden av skole og kanskje også i tillegg til en annen idrett du allerede driver med? Er du glad i vann og liker fysisk aktivitet? Kanskje dette er idretten for deg!

NSR har nemlig gleden av å invitere både gutter og jenter til å prøve roing for første gang!

Vi gir alle som ønsker muligheten til å uforpliktende møte opp på roklubbens lokaler på Bygdøy (Huk Aveny 2) enten lørdag 31. mai eller søndag 1. juni. Oppstart vil være klokken 11:00, og vi forventer å runde av klokken 17:00. Det vil bli servert enkel lunsj og det beste av alt er at det hele er gratis!

Helgen vil i tillegg til sosialt samvær og muligheten til å møte annen likesinnet ungdom på samme alder, inneholde roing på romaskin med teknikk, lek og moro og ikke minst roing på vannet!

Det vil alltid være følgebåt med trener som holder oppsyn med båtene på vannet og som vil instruere i korrekt roteknikk. Eneste kravet som stilles fra deltagere er at de er svømmedyktige!

Så håper vi å se nettopp deg på roklubben lørdag 31. mai klokken 11:00!