Solodden venter på roere!

Solodden venter på roere

NSRs anlegg på Kalvøya utenfor Sandvika venter på ivrige roere. Det er flotte roforhold mellom øyene, og uansett vær og vind finner man et sted med flatt vann. Solodden har i tillegg gode bademuligheter og alle muligheter for en avslappet sommertilværelse.

Materialutvalget har nå gått gjennom alle båtene på Solodden. Det ligger et bredt utvalg av gode robåter og venter på medlemmene. Man finner alle typer utriggede båter: Åtter, firer, dobbeltfirer, toer, dobbeltsculler og singelsculler. Båter for både tunge og lette roere. Det er båter som er enten ¾ eller ½ utriggede, og som tåler litt tøffere forhold. Og det er innriggere.

Best av alt: Bortsett fra én båt (åtteren nr. 232 «Sigurd Bang» som er blåmerket) er alle båtene grønne og kan brukes av alle godkjente roere.

Vet du ikke hvor nøkkelen er? Spør et erfarent medlem av klubben. Vedkommende vil med glede fortelle deg hvordan du kommer inn i båthuset på Solodden.

God rotur og velkommen til Solodden!

ps – du finner også mer info om Solodden under “utleie” i headingen her.