The not so important fashion news og hårete mål

Omsider er det klart – redaksjonslokalene har vært nedringt av medlemmer, publikum, media i inn- og utland:

The Silver Lads har innledet vannsesongen, i nye ensembler! Se betagende bilder!  Fjorårests lederhosendrakter er i år byttet ut med stilfull «tux». I nestensludd på Årungen 4. mai kastet de velkledde herrer seg ut i «Morten Bergesen», passende nok i selskap med landslaget, dog sistnevnte i vesentlig mindre propert antrekk.

En rekke åretak skal tas før årets treningsmål opprinner: Masters-VM i Belgia i  september. The Silver Lads – Tor-Geir og Geir – ønsker flere Mastersroere på vannet! De lærte seg å ro i fjor, deltok i Nordisk med stil og verdighet, og har trent ivrig i vinter. I oppkjøringen mot VM satses på ukentlige vanntreninger og mye positivt fokus! Dette er veldig artig, også for de pårørende, som ser glade menn i stigende form, og med hyggelige reisemål i sikte. Det må da være flere der ute som ønsker å være stilig i robåt, selv om ikke første åretak ble tatt som trettenåring? Eller om forrige åretak ble tatt som trettenåring?

The Silver Lads stiller i regatta til helgen på Årungen, vel vitende om de andre båtene de skal konkurrere mot har noe flere WC-poeng, OL og VM å skilte med. Trolig vil ikke the Lads på søndag ro så mye mot dem som muligens mer etter dem, men treningsglede og treningsiver finnes i alle fall i bøtter og spann.

Silverlads tux

Under sees rotøyet i bruk i en britisk parlour. Simply a must!

Silverlads tux 2