Soloddenleiren 2015 i sol og regn

og mange glade roere! Se bilder

og les litt om leiren som den fantastiske Maarten og hans to trenerkolleger Jo og Kristian arrangerte. Maarten pakket sammen leiren på Solodden, og gjorde seg klar til stor innsats i Nordisk. For en energi! Klubben, roere og foreldre er kjempetakknemlige!

Om leiren skriver Maarten følgende:

På mandag var det en langtur rundt øyene, først i solen, etterpå i heftig regn, som resulterte i litt panikk og fine bilder. På onsdag fikk vi besøk fra JA og JB på andre økt for å ro 8+ sammen med nybegynnerne. Jente8+ vant 250m konkurranse, Gutt8+ vant 500m konkurranse. Etter det ble det hyggelig grilling og så kom også Bærum Roklubb på besøk. På torsdag hadde vi en ´tulleregatta´ hvor alle kunne velge en båt og antall mannskap per båt (selv om det ikke alltid passet), og folk kunne kle seg ut. Dette ble mye moro og latter!