Da er det på’n igjen med trening til høstens dåder!

Maarten sender følgende melding til junior C:

Håper at dere alle har hatt en fantastisk ferie!

Treningene begynner igjen på torsdag kl 17.00. Og så fortsetter vi neste uke både på tirsdag og torsdag kl 17.00.

Husk Kjørboregattaen 22. og 23. august i Bærum, og så håper jeg også at så mange som mulig er med på Ungdomsmesterskapet i Os, 29. og 30. august! Etter det blir det rolig, noen av dere kommer til å bli spurt til å være med til NM i Stavanger (19. og 20. september), men siden det er en ganske lang tur, holder vi gruppen (og dermed utgiftene) begrenset. 10. og 11. oktober har vi en langdistanseregatta på Årungen, som er sesongens siste offisielle regatta. I oktober har vi også vår fantastiske klubbmesterskap på Bygdøy, hvor vi har veldig morsomme løp som ´Generation Challenge´ hvor du kan ro sammen med mamma/pappa i en dobbel og kan race mot venner/venninner som sitter i båten med sin pappa eller mamma! Dessuten blir det gjentakelse av den tidligere suksessen Søskenduellen. Rosjefen har også tanker om Årets Nybegynnermix.

Så kort sagt har vi tointense helger i august, og så blir det roligere. Så jeg håper at så mange som mulig kan delta på begge regattaene! Særlig Ungdomsmesterskapet i Os er kult å være med på – dere har gode sjanser til å få tittelen ´Ungdomsmester i Roing´ og i tillegg er det veldig gøy å være en helg på tur med hverandre!

Jeg er ganske opptatt med de litt eldre juniorene som blir tatt ut til juniorlandslaget til Baltic Cup, så dere ser meg igjen mot slutten av måneden! Kan heldigvis garantere at Jo​ og Kristian​ kommer til å få dere til å bli fantastisk flinke roere!

Vi sees!

ps – dersom det er endringer eller viktige ting som dukker opp, vil informasjon så langt det er mulig bli lagt ut i kalenderen på hjemmesiden for den aktuelle dagen. Kast derfor et blikk på den og se om det er en melding fra trener der.

3 replies on “Da er det på’n igjen med trening til høstens dåder!