Den store poleringshelgen er gjennomført..

Per B forteller: Helgen 5. og 6. desember har raceroerne vasket og polert racebåter. Mange juniors, og litt for få seniors, møtte opp i klubbhuset og gjorde en solid jobb med båtene. To firere, tre dobbeltscullere, én toer og to singelscullere har blitt (nesten) som nye igjen.

De som stilte opp til båtdugnad var Bente, Emilie, Sam, Jakob, Charles, Hanna, Hedda, Rebekka, Andreas, Jonas, David, Edvart, Sara J, Anna og Patrick, mens trenerne Maarten og Jo var støttespillere og medhjelpere. Klubbens øvrige raceroere vil få mulighet til å gjøre en jobb med båtene senere i vinter.

Og hjemmesiden er sikker på at Per polerte og ordnet ganske mye han også, i tillegg til å stille opp og koordinere og veilede osv osv – mange takk til ham!