Vårt nye styre!

Årsmøtet har valgt våre tillitsvalgte, og vi ønsker velkommen, og takker for at de er villige til å bruke tid og krefter på den flotte klubben vår!

Ny styreleder  (tidligere nestleder): Gunnar Clifford

Gunnar er far til vår dyktige juniorroer Andreas Clifford, og en røynd internasjonal dommer.

Ny nestleder: Markus Daae-Qvale Holmemo

Aktiv seniorroer, opprinnelig fra Ålesund, har vært medlem i NSR siden 2009.

Ny klubbsjef: Line Jacobsen Hegge. Er romor: Sara Hegge (U23) og Ella Hegge (JB).

Sittende styremedlemmer:

Matriellsjef: Per M. Klausen

Rosjef: Tor-Geir Myhrer

Tur-  og mosjonssjef: Vigdis Nordahl Hansen

Forvaltningssjef: P. t ledig

Informasjonsansvarlig: Inger Schjoldager

Det nye styrets visjoner:

• Bogstad. Arbeide for å gjøre Bogstad tilgjengelig for NSR-roere.
  • Oppholdsrom.  Sosial sone for aktive roere. Et rom som øker trivsel, og gir mulighet for restistuering mellom økter.
  • Jentegruppe. Opprette en jentegruppe som skal se på hvordan klubben bedre kan tilrettelegge for jenteroing.

Annet nytt. Fra styret:

• Ny Katamaran på Årungen har fått navnet Katta og skal få ny motor (20 hk) med nøkkelstart, det blir kjøpt inn en ny brukt motor til Bølle.
  • Riving av gammelt trimrom starter mandag 18.april. Nytt trimrom står klart før sommerferien.
  • Klubbsjef oppretter et utvalg på 3-4 personer som skal bistå klubbsjefen ved arrangementer. Foreløpig ser utvalget slik ut. Line J. Hegge, Anne Clifford og Hilde Vagle.
  • Har noen gode forslag til hvor og hvordan oppbevaring av klubbens årer skal være, tas det i mot med takk.
  • Minner om at alle må stille som mannskap til Årungregattaen 30 april-1.mai. Målet er i år igjen å bli kåret som beste regatta-arrangør.