Innsats i nærmiljøet!

Søndag 3. september 2017 deltok NSR for første gang  på Bygdødagen.

Vi var invitert sammen med andre idrettsgrener som er  til stede i lokalmiljøet for å presentere vår idrett.  Vi valgte å stille ut en 2x, samt å ta med en romaskin. I tillegg fikk vi anledning til å presentere oss over høyttaleranlegget, og vår alles Jonas Juel ble intervjuet av Kjetil Andre Aamodt som var speaker.  Det ble organisert en ro konkurranse over 500m på maskin.  Beste utøver i hver klasse fikk et års medlemskap i Roklubben.  Interessen var stor, og vårt apparat var opptatt nærmest hele tiden med konkurransedeltagere.

På vedlagte bilder ser vi ivrige deltakere på romaskin og Jonas som blir intervjuet av Kjetil Andre Aamodt.

En stor takk til Ebbe Haavind, Jonas Juel og Anne Clifford som hjalp til med arrangementet.