Tid for Årbok 2017

Når vi nå snart er på vei inn i julen, er arbeidet med årboken i full gang.

Vi har vært igjennom en kjempeflott sesong, med massevis av gode regattaresultater, og selvsagt med et svært bredt spekter av ro-opplevelser. Mye som fortjener en plass i NSRs årbok! For å få med så mye som mulig av det mangfold av aktivitet som har funnet sted i klubben i 2017, blir vi kjempeglade for alle bidrag til årboken. Skriv gjerne om dine egne opplevelser i sesongen som gikk, eller del bildene fra de fineste (eller verste) dagene på vannet. Hvis du ikke vil skrive selv, men har en god ide, eller vet om noe som det bør skrives om, så ta kontakt med redaktør Marius H. Johannessen, på e-post marius@studentidrett.no, eller på telefon 91388617. Frist for å levere stoff til årboken er 31.12.17.

Vi trenger også annonser i årboken, så dersom du vil profilere din bedrift eller dine tjenester overfor klubbens vel 500 medlemmer, er årboken et fint sted å vise seg frem. I tillegg vil ditt annonsebidrag være med på å holde liv i den stolte klubbtradisjonen som årboken er, årets utgave er den 91. årgang i rekken!