Sommermoro med Roing, Seiling og skihopp

Hurra vi har fått støtte fra Oslo Idrettskrets!

Sommermoro for alle mellom 12-16år til kun 250 kr pr uke

Bli med på Sommermoro med roing, seiling og skihopp i uke 28, 29 eller 30. En helt ny opplevelse og unik mulighet til å lære nye og morsomme ferdigheter i sommer. RO på tur i Oslofjord.

NSR (Norske Studenters Roklubb) ønsker å tilby barn og unge gode sommeropplevelser med aktiviteter som gir mestringsfølelse, lærdom og viktig kunnskap om sjøvett og lagsport.

Barn og unge lærer seg å bli trygge ombord, læring og mestring gjennom lek med båt og vann.

Du vil lære om:

·         Ulike båttyper

·         Grunnleggende roteknikk i forskjellige båttyper

·         Ord og utrykk

·         Sikkerhetsregler og -rutiner

·         Hvordan båtene behandles

Du må være svømmedyktig for å delta.

I tillegg til Roing, vil du også få prøve seiling og skihopp. Norske studenters roklubb samarbeider med KNS (Kongelig Norsk Seilforening) og Kollenhopp

Det kreves ingen forkunnskaper eller utstyr. NSR stiller med båter og utstyr. Godt kvalifiserte trenere med trenerutdanning, båtførerprøven og førstehjelpskurs sørger for sikkerhet og kvalitet i opplæringen.

Meld deg på via https://club.spond.com/landing/signup/nsr

For spørsmål send mail til sommermoro@roklubben.no