Spleis NSR til Henley Royal Regatta

Bli med å hjelpe NSR firer til Henley Royal Reagatta!

Alle pengene som samles inn går til å frakte NSR’s beste firer til Henley Royal Regatta i England.

Bli med på spleisen her.

NSR fyller 125 år og vil med det sende en rød stjernebåt til Henley Royal Regatta. Ombord sitter 4 meritterte kamerater med tidligere finaler i bagasjen og et stort tungt og skinnende mål for øyet…

Sammen har Patrick “Supern” Sture, Hallvard “Bjørnen” Bjørklund, Matti “Stjernen” Saborowsky og Sven Ole “Next level” Nicolaysen sjonglert jobb og trening i en herlig symfoni og er nå klare som aldri før for å bite fra seg i Wyfold Challenge Cup.

Med seg vil gutta gjerne også ha med seg klubben nyeste firer “Peder Strand”. En båt i verdensklasse med karbonriggere og finjusterte innstillinger. Men – det koster å frakte båt på henger, særlig gitt dagens drivstoffpriser og tunnelpriser til England etter Brexit.

Klubben strekker derfor ut en ytterst beskjeden hånd til sine medlemmer – Vil du støtte

• Første fulle tank i Sverige?
  • To sveler på fergen fra Gøteborg til Kiel?
  • Noen kilometer på Autobahn?
  • Spylevæske til Roberto?
  • Noen høydemeter ned i tunnelen fra Calais til Dover?
  • Noen miles på Britisk jord?

En støtte til Henley er en støtte til klubben – lykke til gutter, gi gass!

Følg etterhvert med på livestreamen fra Henley her: https://www.hrr.co.uk/