Juleavsluttning tirsdag 15. desmber!

I peisestuen var det langbord dekket for julefest som møtte de studenter som kom innom. Det var dekket med julegodt og julebrus, og da konverseringen var godt i gang kom også risengrynsgrøten på bordet. Selvsakt med mandel til den heldige som fant den. Også gløgg ble servert til de slitne atleter, og ellers de som bare ville stikke innom en tur.

Det var julehygge på sitt beste i peisestuen hos NSR forige tirsdag, og vi håper at dette er en tradisjon som blir holdt i live også i de kommende år. Selv om det var noe dårlig oppmøte av den eldre generasjon var de fleste av de unge iverige til stede, og gjorde julens lille klubbaften til en suksess. Det vil bli flere klubbaftener utover vinteren, vi regner med å se deg der!