PÃ…MELDING ROERLANGRENN

PÅMELDING ROERLANGRENN

Påmeldingsfristen for Roerlangrennet lørdag 4. februar går nå snart ut. Meld deg på så NSR vinner vandrepokalen.

Den prestisjetunge vandrepokalen har de siste år havnet på FEIL side av kilen. Dette kan du være med å rette opp.

Liten som stor, mosjon som elite, teller alle like mye når poengene summeres. Går du minimum fem kilometer er du med å skaffe moderklubben viktige poeng.

Det er egen mosjonsklasse med valgfri distanse og tempo. Du bestemmer selv! Du trenger ikke gå lenger enn 5km for at NSR skal få 1 poeng pr deltager. Det spiller ingen rolle hvor bra du gjør det i klassen din. Meld deg på til Marianne Lund innen tirsdag 31/1.

____________________________________________________________________

Har du av den som har sett Løvlia, Kikut eller Kattnosa? Eller kanskje du heller er av den som ikke har fått gått så mye, men allikevel stortrives med å konkurrere? Da er roerlangrennet noe for deg.

Kl 10, lørdag den 4. februar går nemlig startskuddet for årets roerlangrenn. Du er med om du er ung, eller litt eldre, junior/senior, trim eller elite. Det er plass til alle, og alle premieres.

Skirennet foregår ved Sørkedalen IL, ca 1 km før Skansebakken. Det er alt fra 5km løyper til 20km for de aller djerveste.

Meld deg på til Marianne Lund innen tirsdagen før. Mail til m-lundh@online.no. Har du spørsmål, så grip fatt i nærmeste skikar eller dame på klubben. Oppslag med utfyllende informasjon vil også henge her.

Vel møtt!