Begynn uken med sirkel!

Det er ikke akkurat et nytt og revolusjonerende konsept, men jommen er det effektivt. Mandags-sirkelen er nå i gang for tredje sesong på NSR.

Det som begynte i fjor da noen medlemmer møttes mandag for å trene sirkel, med en kassett fra tidlig 90-tall på en nesten like gammel spiller, er i dag blitt ukas høydepunkt for mange.

I løpet av hele off-season for roerne samles det medlemmer, gamle som unge, i treningsrommet for å være med på \"mandagssirkern\". Oppmøte varierer mellom ti og noen og tyve, men en ting er gjentagende; god stemning og treningsiver!

De sprekeste kjører 4 mens andre nøyer seg med 3 runder av de 11 stasjonene som trener alle de store muskelgruppene. Intervallene er 45 sekunder med 15 sekunders pause.

Møt opp neste mandag og bli med. Bedre start på uken får du ikke!