Fantastisk skihelg på Nordseter

9 skiglade NSR-gutter dro i helgen opp til vinterparadis etter at værgudene reddet oss i syvende time. Med 30-40cm nysnø, god mat og enda bedre stemning, var det nødt til å bl suksess!

Nito, Peder, Jens Petter og Philip dro allerede opp fredag morgen for å få en skitur også den dagen. De ble møtt av nydelige forhold og ikke mange minutter etter ankomst bar det ut i løypene med gutta. Etter årets første tur dro de hjem og ventet på Anders, Henrik, Per Olav, David og Nicolai som kom senere. Det skulle vise seg at NSR-vante Kristian Notto og Eirik Stokke Naadland fra Christiania også skulle bo på \"Camp David\" med NSR-gutta.

Fredagskvelden gikk rolig for seg, med biff stroganoff og røverhistorier. Kveldens høydare var forresten uten tvil \"Først og sist\" med Idol-Sandra, Gro Hammerseng og programleder Robbie Williams.

Lørdag morgen var det opp tidlig og etter en bedre frokost var gutta klare for 3 timer i nypreparerte spor med blå-ekstra (lilla for de med små tricepts). Denne turen var det sportselige høydepunktet på turen.

Etter lunch var det klart for andre økt, og denne gangen sto stafett mot CR på programmet. Det skal ikke skyves under en stol at vi i NSR hadde hauset opp stemningen rundt dette, så det lå MYE ære på spill. CR stilte to lag mot vårt ene, og selv med en Jens Petter Koren i toppform måtte vi se oss slått av det ene CR-laget.

Lørdag kveld var det stamp, badstue, hylling av Henrik Medom som Everst-konge og en øl hver til alle over 18.

Det var litt vondt å stå opp søndag morgen, spesielt når vi så at forholdene ikke var like ideelle som de foregående dagene. Det ble likevel en 2-3 timers tur, denne gangen med litt mykere voks.

Helgen ble avsluttet med lunch og vask av hytte.

Vi kunne igjen konkludere med at helgen var en suksess, og til dere som har lest denne rapporten med missunnelse: Vi har allerede holdt av den samme hytten samme helg neste år… gled dere!

P.s. Spesielt imponerende av juniorene; Nicolai, David, Philip og Per Olav som gikk like lange turer som olympierne på laget og gjorde en kjempeinnsats. Dette ser bra ut!