Juniortrening 2006

Lyst til å begynne å ro, eventuelt ta opp roing etter en pause? Klikk deg inn på denne siden for all info om NSRs meget gode tilbud til juniorer fra 13-19 år!

NSR vil i 2006 sesongen satse mye på juniorer og har et tilbud til ungdom på forskjellige nivåer i alle aldere!

Juniorgruppen vil deles i 2 grupper basert på nivå og alder. Begge gruppene vil ledes og trenes av våre gode og meget kvalifiserte trenere:

-Michael Ivanov trener de eldre, mer erfarne juniorene, samt noen av seniorene i klubben. Michael har selv vært roer på topp internasjonalt nivå, og er bl.a. verdensmester 2 ganger.

-Klubbens nyanskaffelse er Ansten Due som skal trene nybegynnere samt den yngre delen av juniorstammen. Ansten har også flere år fra internasjonal roing bak seg og har deltatt i flere verdensmesterskap!

<b>Treningen for nybegynnere og yngre junior vil foregå fra Bygdøy hver tirsdag og torsdag kl 17.30-19.00.</b> Roing på vannet vil antakelig begynne rett etter påske og det vil da bli lagt opp til småbåter på tirsdager og åtter-roing på torsdager.

SÅ hvis du har lyst til å begynne med en fantastisk idrett i et godt, målrettet miljø med gode trenere, ta kontakt med Ansten på tlf: 97509451 eller send mail til slimscull@hotmail.com! evt. møt opp på vårt klubbhus på Bygdøy (Dronningen) tirsdag eller torsdag kl 17.30

Vel møtt