Gratulerer!

NSR vil gjerne få gratulere Sture og Birgitte på deres Bryllupsdag i dag. Båndene ble knyttet i gamle Aker kirke med en fantastisk ramme.

De to NSR roerne har vært svært aktive i klubben på hver sin kant. Sture (medlem 96-) har gjentatte finaleplasser i VM sammen med klubbmakker Halvor Lande. Sture var også en del av den norske fireren som tok verdensrekorden i 99 og deltok i OL året etter.

Birgitte (medlem 99-) var aktiv i etableringen av en solid jentegruppe her hjemme og har også rodd aktivt i England. Hun har i årene etter roingen tatt del i klubbens styr og stell.

Det sies at Sture og Birgitte fant hverandre under en NM fest noen år tilbake. Detaljene rundt dette finner du på http://roklubben.no/råehistorier.com

Sture og Birgitte, samt deres lille Jonas, bor i disse dager i London. Vi ønsker ro-paret lykke til i alle deres dager! Måtte hell og lykke følge dem (på alle syv hav).