Kandidater til verv i klubben

Valgkomitéen ser etter kandidater til flere verv i klubben! Det er ikke snakk om mye tid, bare en dose eller to med engasjement!

Valgkomitéen skal på årsmøtet i mars legge frem et forslag til bemanning av de frivillige verv i klubben. Vi ønsker nå kandidater til følgende verv:

Årbokredaktør

Vervets innhold er relativt selvforklarende. Den som innehar vervet er redaktør for klubbens årbok.

Klubbsjef

Den som innehar dette vervet administrerer sosiale arrangementer i klubben. Det inkluderer for eksempel klubbaftener.

Medlemmer av valgkomitéen

Valgkomitéen sørger for å skaffe kandidater til de forskjellige verv i klubben.

Dersom du har forslag til kandidater for noen av disse vervene, eller om du kunne tenke deg å ta på deg et av disse vervene selv, så ber vi deg om å kontakte valgkomitéens formann Dag Sverdrup-Thygeson (dag.sverdrup.thygeson@c2i.net) eller en av medlemmene Morten Bergesen (morten@snefonn.no) eller Eirik Lilledahl (eirik.lilledahl@first.no). Du kan også kontakte en av disse om du har spørsmål om vervenes innhold.

På vegne av valgkomitéen,

Eirik Borstad Lilledahl