… og hvilken fest det ble!

Med sol og helt flatt vann ble klubbmesterskapet en stor suksess. Både før og etter midnatt…

Det kunne nesten ikke vært bedre forhold en høstdag i oktober da båter ble fylt opp av ivrige roere kledd i rødt.

Alle løp ble vunnet av NSR og både nybegynnere og litt mer garvede roere koste seg i unison roglede.

Gymnastistene gikk av med seier i fakultetslaget hvor årets medisinere stilte meget sterkt. Nicolai Wiik vant en knepen singel-seier hvor han også gjorde det igjen i åtter ledet av sin kaptein Anders Krohg. 60+ stilte nytt av året også i eget løp.

På kvelden var det fest, og hvilken fest det ble. På rød løpere skred de opp, vinnere og tapere hånd i hånd. At de ivrigste klokket et 24 timer langt rodøgn nevner kun redaksjonen avslutningsvis.

Takk for en flott dag og velkommen igjen neste år.

Klubbkapproing med fest

Lørdag er det klubbkapproing for de forskjellige fakultet, nybegynnere og i åtter. Påmelding på klubben. Klokken syv samles vi til middag og sosialt samvær.

Årets sjanse til å bli klubbmester kommer i år igjen som julaften på kjerringa. Påmelding i de forskjellige klassene finner du på klubben.

Moroa begynner klokken 10:00 med inndeling av båter. Der ryktes at juniorene stiller sterkt. Kan de tuktes i åtter.

Senere på kvelden er det sosialt samvær og fest. Her samles vi først til litt mat kl 19. Denne lages forøvrig av Lanternen og forventes å være av samme ypperlige standard som tidligere. Gildet koster kr 200,- som betales i døren.

#98#