Klubben i mitt hjerte!

Hvilken klubb har størst plass i hjertet ditt? (NSR)Delta i avstemningen om \’Klubben i mitt hjerte\’, og bidra til at klubben din (NSR) vinner opptil 100.000 kroner i sportsutstyr. Lørdag 3. november kl. 00.01 åpner stemmelokalene på Dagbladet.no, og du kan stemme frem til fredag 16. november kl. 12.00.

Norges Idrettsforbund og Olympiske Komite (NIF), Norsk Tipping, Dagbladet og P4 står sammen om kampanjen ”Klubben i mitt hjerte”. Gjennom de to ukene kampanjen varer vil vi fokusere på gleden og samholdet i hverdagen i norsk idrett. Du kan stemme på ”klubben i mitt hjerte” innenfor fem ulike klasser, slik at alle idrettsklubber, samt bedrifts – og studentidrettslag har mulighet til å vinne. Klubben med flest stemmer innenfor de ulike klassene vinner penger til utstyr til en verdi mellom 25.000 – 100.000 kroner.

Vinnerne blir publisert på P4 og i Dagbladets papirutgave lørdag 17. november.

Stem her: