Klubbkveld

Kjære intensive roere, mosjonsroere og dugnadsarbeidere – gode venner og medlemmer av NSR! 13. november 2007 kl 19:00 er det klubbaften! Det vil være auksjon av treningstøy. Ta med småpenger – utropspris 2 kr!

Sesongen er på hell og det er tid for innetid i godt lag. Vi nyutnevnte medlemmer av den sentrale komiteen for klubbaftener, er i godt gjenge og har den store glede å invitere dere alle til klubbaften 13. november 2007 kl 19:00 Programmet blir forrykende og det vil bli god anledning til å teste de små grå i tøff konkurranse med andre kunnskapsrike medlemmer gjennom en godt forberedt quiz – med premie!!!! Vi stiller dertil med salg av kaker og snacks (sunn snacks!!!) og vi avslutter med en skikkelig film!

Denne gangen har vi i komiteen tatt ansvar for programmet og vi har naturligvis også planer for de kommende kvelder, men som den demokratiske organisasjon vi er, er vi mer enn lydhøre for medlemmers ønsker til programmet. Kom derfor gjerne med innspill til hva nettopp DU kunne tenke deg på en klubbaften!

Vi gleder oss til å se deg i Roklubbens unike lokaler tirsdag 13. november kl 19:00 etter en forhåpentligvis strålende treningsøkt!

Klubbsjef, Erik Sebastian Ranberg