Klubbaften!

Kjære intensive roere, mosjonsroere og dugnadsarbeidere – gode venner og medlemmer av NSR! Det er klubbaften, igjen!

Vi har den store gleder av å invitere dere til klubbaften den 4. desember 2007 klokken 19:00 på klubbens lokaler. Nå begynner kuldegradene å komme, og vi har allerede sett snø på bakken. Derfor blir temaet denne gangen vinter, og i den anledning kommer Håvard Lium for å snakke om ”hvite drømmer”! Her blir det stor underholdning med både bilder og fortellinger. Vi kommer også til å varte opp med enkel servering, i tillegg til at dere vil få muligheten til å bryne dere på 10 kjappe som fra nå av er standard innhold i NSR sine klubbkvelder! Her blir det stor konkurranse mellom alle deltagerne, der laget med mest kunnskap vinner, og kanskje det ligger en premie å venter til de beste? Til slutt vil vi også vise en film fra sesongen 2007 med NSR juniorene.

Som den demokratiske organisasjonen vi er her i NSR, er vi svært åpne for innspill fra dere medlemmer om programmet for fremtidige klubbkvelder, og høre hva nettopp du kunne tenke deg på en klubbaften.

Vi gleder oss til å se deg i roklubbens unike lokaler tirsdag den 4. desember klokken 19:00 etter forhåpentligvis en strålende treningsøkt!

CC: kr. 30

Med vennlig hilsen Klubbens huskomité!