Godt nytt år, med Klubbaften!

Vi ønsker alle våre medlemmer et riktig så godt nytt år. Det blir et spennende år med utenlandsturer og ikke minst NM! Forøvrig er det KLUBBAFTEN 8. januar; les mer her!

Kjære intensive roere, mosjonsroere og dugnadsarbeidere – gode venner og medlemmer av NSR!

Først vil vi ønske alle et riktig godt nytt år!

Vi har den store gleder av å invitere dere til klubbaften den 8. januar 2008 klokken 19:00 på klubbens lokaler. Nå som vi er inne i et nytt år, må beslutninger tas, der blant annet skolevalg er viktig, da spesielt viktig for de aktive juniorene i klubben. Derfor blir temaet for denne kvelden, studie i utlandet i kombinasjon med roing. NSR har tidligere hatt flere svært aktive roere som har valgt å ta sin utdannelse i kombinasjon med roing. I denne anledning vil blant annet Nito Simonsen komme å fortelle om hans erfaringer fra da han studerte på University California – Berkeley i California, USA. Vi regner med at dette vil bli svært interessant for alle oppmøtte, og en svært innholdsrik aften. Vi kommer også til å varte opp med enkel servering, i tillegg til at dere vil få muligheten til å bryne dere på 15 kjappe som dere vet fra tidligere er standard på NSR sine klubbaftener. Det er også mulighet for at det blir vist film fra Sevilla! En gruppe av NSR sine juniorer tok turen ned til Spania for å delta i III Gran Abierto Internacional de Andalicia, og i den anledning har det også blidt laget en film fra regattaen.

Som den demokratiske organisasjonen vi er her i NSR, er vi svært åpne for innspill fra dere medlemmer om programmet for fremtidige klubbkvelder, og høre hva nettopp du kunne tenke deg på en klubbaften.

Vi gleder oss til å se deg i roklubbens unike lokaler tirsdag den 8. januar klokken 19:00 etter forhåpentligvis en strålende treningsøkt!

CC: kr. 30

Med vennlig hilsen Klubbens huskomité!