God start med ny trener

NSRs nye hovedtrener, Esther Verburg, har kommet godt i gang. Testresulateter fra uke3, viser at våre roere er på vei mot nye høyder.

Esther overtok roret som NSRs hovedtrener offisielt fra 1/1. Esther har tidligere bakgrunn fra Studentene, da dette var hennes valg av klubb da hun kom til Oslo i 1990.

Esther er nederlandsk opprinnelse og var en svært aktiv lettvektsroer. Hun har flere NM gull, men har de siste årene hvert mest opptatt av de grunnleggende årsaker til kroppens metoder.

Som fysiolog på Ullevål universitetssykehus, har nå trappet ned jobben for å kunne ta vare på NSRs håpefulle.

Etterveksten er stor og det ambisjonene høye når NSR går inn i 2008 sesongen som regjerende Norges Cup vinnere, beste klubb i NM og vinner av junior åtter.

Redaksjonen ønsker Esther velkommen tilbake til NSR og ser frem til nye kappløp når sesongen nærmer seg.