Takk Ansten!

Og da kom den dagen mange har gruet seg til, da supertrener Ansten Due av ulike grunner måtte la staffetpinnen gå videre. Dette ble selvfølgelig markert; med kaker, taler, bilder og gaver i indre peisestue.

Etter trening torsdag var det duket for en aldri så liten sammenkomst. Mange hadde tatt med gode kaker og boller så stemningen var bra. De yngste slo ann tonen med en fin fin sang om Ansten, og etter det var det et lite blideshow om Anstens liv i klubben. Mange vakre ord ble sagt om denne flotte trener, av alle som hadde noe på hjertet, og gavebordet ble raskt fylt av milde gaver. Ansten selv takket for flere uforglemmelige år som trener i NSR, ”dette er noen år jeg for alltid vil huske.”

Med disse ord takket altså Ansten for seg, og et nytt super team står klare for å ta over for fullt. Og i den sammen heng inviterer routvalget til informasjonsmøte.

Kjære alle sammen,

Vi kaller inn til infomøte uken etter vinterferien. Dette er i første rekke ment som et infomøte for foreldre og andre samboere av aktive NSR-roere.

Som en del av programmet vil vi blant annet presentere trenerteamet for 2008, målsetting og sesongopplegg for juniorgruppen.

Møt opp på klubben torsdag 28.februar kl 19:30.