Klubbaften!

Kjære intensive roere, mosjonsroere og dugnadsarbeidere – gode venner og medlemmer av NSR! Det er tid for klubbaften, igjen!
Tirsdag 4. Mars kl 19.00

Vi har den store glede å invitere deg til nok en underholdende klubbaften i klubbens lokaler. På denne kvelden vil temaet bli underholdning og morro. Siden dette blir den siste klubbaftenen før regatta sesongen starter for fult vil vi avslutte med morsom underholdning for store og små. Det vil bli film, quiz og konkurranser, der vi kommer til å legge fokus på at de besøkende vil få en munter aften.

Vi kommer også til å varte opp med utsøkt servering, i tillegg til at dere vil få muligheten til å bryne dere på 15 kjappe spørsmål som dere vet fra tidligere er standard på NSR sine akademiske klubbaftener!

Som den demokratiske organisasjonen vi er her i NSR, er vi svært åpne for innspill fra dere medlemmer om programmet for fremtidige klubbkvelder, og høre hva nettopp du kunne tenke deg på en klubbaften.

Vi gleder oss til å se deg i roklubbens unike lokaler på tirsdag. Benytt gjerne anledningen til å gjennomføre en strålende treningsøkt!

CC: kr. 30

Klubbens huskomité!