Sørlandsroing

NSR dra sørover første helgen i august, les mer, og meld deg på!

Fredag 01.agust treffes vi hos Eva Sparre-Brustad på Gjeving kl 14. Vi drar ut i hendes motorbåt med reker og hvitvin for å komme i stemning til lørdagens rotur. Overnattingsmulighet hos Eva.

Lørdag kl 12 går starten på turregattaen \\\"Barmen Rundt\\\", distanse 19km. Etter premieoverrekkelsen laster vi båter og drar videre til Arendals Roklub, her blir flere reker (og kanskje hvitvin); overnatting på flatseng i roklubbens trimrom.

Søndag drar vi på en hyggelig tur Hisøya Rundt med innlagt bade- og spisepause, distanse ca. 20km. Sist på ettermiddagen går turen nordover igjen etter å lastet båtene på henger.

Se mer informasjon på vedlegg.

Invitasjon til Hisøya rundt:

#132#

Invitasjon til Barmen rundt:

#130#

Påmelding til Tur- og mosjonsjef Marianne Lundh på e-post m-lundh@online.no eller mobil 900 36 137 senest 25.juli.