BI-roklubb

Vi kom raskt til enighet med Norske studenters Roklubb (NSR), om samarbeid for å få i gang et student lag i Oslo. Interessen ved BI var større enn antatt og i dag er vi over 40 medlemmer som trener ved NSR`s lokaler ved Dronningen på Bygdøy.

Som medlem av BI Roklubb vil du være med å representere BI både nasjonalt og internasjonalt. Vårt mål som roklubb er å bli det beste studentlaget i Norge, noe som skal bevises med deltagelse i Student NM og Senior NM. Men trening er ikke alt, vi i BI-roklubb synes det er viktig at det sosiale skal stå i fokus og hare flere arrangementer som samler medlemmer til å bli kjent også utenfor treningstider.

Vil du være med i et utvalg som gir deg god trening, med godt engasjement og sosialt miljø. Da er BI Roklubb noe for deg.