Om 60pluss

Opplegget er rettet mot eldre, friske, men fysisk og/eller sosialt inaktive mennesker, disse kan være både medlemmer eller ikke-medlemmer av NSR.

Fysisk og sosial aktivitet gir helsemessige store gevinster for den enkelte og gir samtidig økonomiske gevinst for samfunnet. Derfor mottar NSR årlig støtte fra OIK til å drive prosjektet 60pluss i NSR.

Har du lyst til å bli med på aktiviteten onsdag formiddag kl 10? Eneste betingelser vi stiller er at du er over 60 år og ikke deltar i annet organisert treningsopplegg. Skal du ut i båt, må du også kunne svømme.

NSR har deltatt i prosjektet 60pluss siden vinteren 2004/2005 og har nå rundt 45 deltakere. Instruksjon blir gitt av noen av klubbens medlemmer på frivillig basis.

Ta kontakt med Marianne Lundh på tlf. 900 36 137 eller e-post m-lundh@online.no hvis du vil vite mer.