Ny Viseforman!

Viseformann Tor-Geir er blitt behørig takket av for sin innsats som viseformann, men på romersk vis kan vi utrope at (vise)kongen er død, (vise)kongen leve – vi har fått Frederik Steenbuch. Frederik er en røynd mann både på land og på vann: Han har vært medlem av klubben siden 1971, og rodde aktivt frem til 1975 da han flyttet til Houston. Etter nærmere tre år returnerte han til Oslo og gjennopptok roingen, men da som veteran, og oppnådde gode resultater i flere båtklasser i FISA Veteran. Han har også rodd flere lange mosjonsløp i sculler samt den 100 km lange Ringvaart regattaen i Holland og Gøtarodden (fem ganger); begge i åtter. Frederik har også hatt flere tillitsverv i klubben; tidligere som økonomisjef (fire år), viseformann (to år), regattasjef (ni ganger) pluss ansvarlig for Nordisk i 1999, Raceroernes Venner (15 år). Før Frederik flyttet midlertidig til Holland i 2001, var han viseformann i Norges Roforbund og etter hjemkomst, i 2003, ble han valgt til formann i Stiftelsen Årungen Ro- og Padlesenter; et verv som han hadde i fem år. Frederik var også med-redaktør av 100-års jubileumsårboken i 1997. Så her skal det bli sus i styreserken!