Takk til Dugnadsgjengen for innspurten på klubbens fasader!

Som sikkert de fleste medlemmer i klubben nå vet, så har NSR i løpet av de siste få år foretatt en omfattende rehabilitering av eksteriøret på klubbens stolthet; Klubbhuset.

Disse arbeidene har vært omfattende, de har vært arbeidskrevende, og de har vært kostbare. De mest krevende og omfattende arbeidene ble i 2007 satt ut til eksterne entreprenører; men en betydelig del av det som var mulig er i år utført på dugnad av en gruppe dedikerte medlemmer.

Innspurten på fasade øst og syd er nå i ferd med å avsluttes, takket være god planlegging og arbeidsledelse av våre trofaste dugnadsledere i Forvaltningen; Jens og Niels Vi retter en stor takk til denne gjengen som gjennom vår, sommer og høst har brukt svært mye av sin fritid for å ferdigstille disse arbeidene, som er nødvendige for å løse ut det gjenstående beløpet på tildelte tippemidler.

Takken rettes i denne omgang til:

• Jacob Wilhelm Nordan

• Jens Petter Koren