Høstfest og klubbkapproing!

Nok en rosesong er til ende, og som tradisjonen tilsier, feires det med en skikkelig høstfest! Lørdag 9. oktober er datoen satt for en storartet opplevelse, med god mat, drikke, og ikke minst, tilgang til byens beste dansegulv!

Men før vi kan nyte dans, mat og drikke må oppgjøret om klubbens beste roere være gjennomført! Mot tradisjonen flyttes årets klubbkapproing til ettermiddagen lørdag 9. oktober. Med oppmøte kl 16 vil det bli harde tak og tette løp i Frognerkilens nette sjø. Etter endte rofeider samles vi til vorspiel i badstuen og sjøbading ca kl 18:15 før vi drar på fest kl 19 i byens fineste ballsal.

Klubbkapproingen er for alle nivåer og varianter. Med nybegynnerløp i innriggere, fakultetsløp (vil medisinerne vinne i år igjen?) og åtterløp er det muligheter for alle til å få rodd seg et løp. Nytt av året er Generasjonsløpet hvor familier har utfordret hverandre i dobbeltsculler – hvem kan smukke seg med tittelen som Oslo Vests beste roerfamilie?

Skriv deg opp på lister på roklubben fra og med mandag, eller send en mail til routvalget@roklubben.no. Påmelding kan skje fram til startstidspunkt, men du er da ikke garantert plass i båt. Maks 2 løp pr roer

Vedlagt invitasjon:

#238#