Dugnad på Årungen

I helgen var det dugnad på Årungen, og det var flere NSR medlemmer som hjalp til. Hovedoppgaven var som på alle de andre høstdugnadene på Årungen, nemlig å skrubbe bøyene. Bøyene har vært der i et par måneder, og på den tiden har de klart å få mosevekst og en stank som sier mye om Årungenvannet. Men tiden gikk fort og litt over en time etter vi hadde kommet, var det kun fem-seks bøyestrekk igjen. Vi rigget også ned båtene i båthallen, for å skåne dem mot kuler, siden hallen gjøres om til skytebane om vinteren. Mye skjer på Årungen! Det ble en god matbit med bla. vafler og kokte pølser, så takk til de som laget det. Vi var veldig heldige med været, det var god stemning og alle \\\"dugnaderne\\\" hadde humøret på plass!