Ny rosjef og viserosjef er ankommet! Den ene fersk og ny, den andre røynd og vellagret..

Stein Ove er far til mer enn roer; han har to gutter som begge ror: Petter på 15 år har rodd i fire år og er jrB, mens Edvart på 11 år begynte i år. Han er jrD.

Stein Ove mener at det knapt finnes akseptable unnskyldninger for foreldre som ikke deltar og støtter barna sine i de fritidsaktivitetene de velger. Han har som programerklæring at foreldregruppen til de yngre roerne i NSR stort sett er en uutnyttet ressurs, og ser det derfor som en av sine oppgaver å involvere foreldrene mer i Roklubens arbeid. Redaksjonen ønsker begge to velkommen og lykke til i sine nye verv, som er nøkkeloppgaver i klubben!