Roerlangrennet

Det er en lang tradisjon blant roklubber i Oslo. Den gangen utenfor sesonger hvor vi alle samles gamle som unge og slår oss sammen for en koselig / konkurranse preget / race / tur / melkesyre / avslappende dag sammen med andre roere. Christiania roklubb, Bærum roklubb, Oslo roklubb, Ormsund roklubb og NSR samles i Sørkedalen for å teste skiformen.

Vi oppfordrer alle NSR medlemmer, foreldre, kjærster, ektefeller, ekskoner, ekskjærester, svigerinner, svogere, besteforeldre, barnebarn og husdyr til å bli med på denne fantastiske dagen med preg av venner, vafler og blå ekstra.

Men bak denne hyggelige fasaden ligger det en konkurranse som ebber ut i et trofé! Et trofé som NSR knep med en deltager i fjor. For den klubben som stiller med flest medlemmer vinner nemlig vandrepokalen. CR dro hjem uten i fjor, og har i hele vinter slikket sine sår og varmet opp til denne dagen. De vil ha tilbake noe de tror tilhører dem, men vi smilende NSR medlemmer eller slektninger av NSR skal vise at vi er like gode på ski som på vann, og at vi er mange om bordet. Så LØRDAG 12. FEBRUAR, dra med dere sofagrisen, ta med ski og still opp for en herlig dag i løypene!

Mer informasjon om påmelding, dato, distanse finner dere i linken under.

#248#

Og husk det er ikke krav om å gå fort, bare om å hygge seg! Dette er ikke Birkebeineren eller Vasaloppet, det er roerlangrennet og det er mye viktigere!