Esther Verburg tar steget videre!

Esther Verburg kom til NSR før julen 2007, med nye krefter og mange ideer som gjenspeilte seg i flere gode sesonger. Esther har lagt ned masse hardt arbeid i klubben på mange nivåer. NSR har mye å takke Esther for, hun har kjørt roerne til og fra Årungen, Sarpsborg, Stavanger og Voss. Hun har holdt ut med oss på lange treningsøkter og turer. Hun har blitt med til Portugal for å stå opp tidligere enn anbefalt for å sørge for at vi ble litt bedre enn sist gang vi satt i båten.

Esther trer nå inn i en ny rolle i roforbundet som koordinator. Vi har stor tro på at hun vil gjøre det bra der. Esther har mange ideer og tanker å tilføye roforbundet.

Noen av Esther sin meritter er:

• Rent bord i åpningsregatta mot CR
  • 2 NM gull jr. åtter og et sølv.
  • Baltic deltagelse (2 båter) hvorav en bronse (Jrm2-)
  • 2 norgescupseiere
  • Tre dobbeltseire M2- 2010
  • Gode Henley RR resultater
  • OG MASSE MASSE ANNET!

Tusen takk for all hjelp, omsorg, kunnskap vi har fått av deg Esther, og så sees vi kanskje når noen av oss kanskje stiger opp til landslaget en dag!

NSR v U21, JrB!