Frøshaug

Frøshaug <3

Vi inviterer alle spretne og skiglade medlemmer til å være med på en frisk skisamling på klubbens skihytte, Frøshaug.

Du kan levere inn bagasjen i klubben på treningen torsdag 3, og vi frakter den opp for deg. Lørdag morgen foreslås Skiforeningens buss til Ringkollen, for derfra å ha en fin tur over Løvlia, Fjellseter, Kleivstua og ned til Frøshaug, der vi venter med varm badstu og badestamp, samt pølser med tilbehør! Det er også mulig å starte turen på Sognsvann, Sørkedalen eller Sollihøgda! Dagsbesøkende kan få kjøpt varm drikke og annet småsnacks.

Om kvelden lager vi felles middag. Etter frokost søndag morgen, kan turen gå videre til Sollihøgda eller til By/Jonsrud i Lommedalen og bussen hjem. Bagasjen kan hentes i klubben på tirsdag.

I bagasjen må du ha sovepose, innetøy m.tøfler, toalettsaker, håndkle, badebukse og lommelykt.

Pris er kr 225, inklusive mat og overnatting, som betales på Frøshaug. Busspenger er ikke inkludert, og må medbringes av den enkelte (husk medlemskort i Skiforeningen).

Mere info om løyper, kontakt Jens Kolberg.

Bindende påmelding senest onsdag 2. februar til:

Jens Chr. Kolberg/Marianne Lundh: tlf. 900.50.268 eller 900.36.137,

eller epost: j.kolberg@online.no