Skisamling på Nordseter!

For de ivrige av oss er Nordseter leiren et av vinterens høydepunkter og nå er den endelig her. Her er litt info.

Invitasjon til skisamling 2011

Sted:

Nordseter Fjellstue (samme som i fjor)

Tid:

fredag 4. til søndag 6.februar 2011

Målgruppe og pris:

Samlingen er først og fremst beregnet på aktive konkurranseroere fra junior B og oppover (født ’95 og eldre) til seniornivå. Fokus for samlingen er en god dose effektiv skitrening i hyggelig felleskap. Ettersom det er begrenset plass vil klubbene måtte foreta en prioritering dersom antall deltakere overstiger antall tilgjengelige plasser. Vi har pr dags dato garantert plass til maks 60 personer – inklusive trenere og ledere.

Pris for deltakelse (klubbandel per deltaker) kr 900,- per deltaker. Samlingen får økonomisk støtte fra Oslo Rokrets gjennom midler fra Norges Roforbund/NIF.

Transport:

Det er reservert felles busstransport til og fra Nordseter. Avgang fredag 04. februar kl 15:45 fra Kongen Marina P-plass (utenfor CR’s Kongen). Retur søndag 06.februar kl 14:30. Forventet ankomst i Oslo ca kl 17:30. Vi åpner for at folk ønsker ordne egen transport, og har derfor bindende påmelding til busstransporten sammen med påmelding til samlingen. Prisen blir den samme med eller uten bruk av felles busstransport.

Overnatting og bespisning:

Overnatting i 8-persons leiligheter ved Nordseter Fjellstue og Hytter. Ha med sengetøy (laken, dynetrekk og putetrekk) og håndkle. Etter ankomst fredag serveres det middag (ca kl 19:30). Ellers er frokost, lunsjpakke og middag lørdag, og frokost og lunsjpakke søndag inkludert i prisen. Leilighetene må vaskes før utsjekk søndag. Nytt i år er gratis trådløs nett i alle leilighetene.

Trening og trenere/ledere:

Det blir lagt opp til tre fellesturer: lørdag morgen 1 økt med instruksjon i teknikk, lørdag ettermiddag 1 økt og søndag morgen en langøkt. Deltakerne deles opp i flere grupper etter skiferdigheter og fysisk kapasitet slik at treningsprogrammet blir tilpasset den enkeltes behov og toleranse, for å kunne oppnå dette er vi avhengig av at klubbene stiller med tilstrekkelig trener og lederkapasitet. De som har behov for det og har hodelykt kan gå en tur fredag etter middag eller ved tidligere ankomst før middag. Skiferdighetene bør være betydelig bedre enn nybegynner!

Hver klubb bidrar med minst 1 trener/leder per 5-10 deltakere. Trenere må regne med å ha ansvar for sin klubbs deltakere utenom øktene, samt alle i gruppen de får tildelt under treningsøktene.

Annet / bagasje:

Med i bagasje tilstrekkelig med treningstøy for tre økter ute i kald snøvær, samt skiutstyr og nevnte sengetøy og håndkle. Ettersom gruppen vil bestå av både voksne og mindreårige gjelder strikt alkoholforbud. Bråk i enhver form blir belønnet med umiddelbart hjemsendelse for egen regning.

Påmelding:

Maksimum antall plasser er ca.60 inklusive ledere og trenere. Påmelding til egen roklubb, som sender prioritert liste til adressen nedenfor. Bindende påmelding INNEN torsdag 20. januar kl 18:00 til oslo.rokrets@gmail.com Bruk vedlagte skjema.

Påmelding er gyldig etter plassen er bekreftet fra kretsen og egenandel betalt.

Betaling av egenandel:

Pris for deltakelse (klubbandel per deltaker) NOK 900,- per deltaker. Ved påmelding etter fristen uansett grunn er pris per deltaker NOK 1050,-.

Det vil ble sendt ut foreløpig bekreftelse av påmelding og plass fredag 21.januar til klubbene.

Betaling skjer etter bekreftet plass i forkant av samlingen til kretsens konto hos Den Norske Bank: 7026 0541 291

Klubben er ansvarlig for at alle har betalt innen to dager før avreise (onsdag 2.februar). Ingen kontant betaling, bare på konto. Helst samlet fra hele klubben, ellers med navn av deltaker!

Velkommen til påmelding

Vi håper igjen på stor interesse og flott samling i år også. Har dere spørsmål kontakt kretsen per e-post oslo.rokrets@gmail.com

Husk at skisamlingen i år blir en perfekt oppkjøring/samling før roerlangrennet som er lørdag helgen etterpå lørdag 12.februar i Sørkedalen. Se også vår nettside for mer informasjon. http://www.oslo.rokrets.no

Samlet påmeldingsskjema for skisamling som fylles ut av klubben og sendes inn samlet på neste side.

Mvh,

Oslo Rokrets, ved Forman Johannes Niesen