Er det en fugl, er det et fly? Nei det er to Empacher båter!

I høst satte vi oss ned for å bestille to nye båter, vi kom fram til at en toer og en dobbel var i klubbens beste interesser. Klubben hadde tatt på seg spanderbuksene og Per Bønsnæs, Esther Verburg og Roger Wiggin begynte å notere spesifikasjonene! Seks måneder senere er båtene trygt framme i Norske Studenters Roklub i Huk Aveny 2B. I samme øyeblikk var Per Bønsnæs framme med tier og trettennøkkel og begynte montering.

BÃ¥tene er i vektklassen 75 – 85 kg (2-) og 75 – 90 kg (2X), bÃ¥tene er primært sett beregnet for U21 og elite herrer. Vi gleder oss veldig!

U21 utsatte treningen for Ã¥ beundre nyanskaffelsen, det var vanskelig Ã¥ sette seg pÃ¥ romaskinen igjen…

Folk må gjerne komme å titte på gullet i Huk Aveny 2B, men for all del ta med antibac, plastikkhansker, munnbind og svært forsiktige hender!