Lyst på en spennende jobb for roforbundet?

Lyst på spennende jobb? Praktisk hjelp søkes til roerne og padlerne!

Norges Roforbund og Norges Padleforbund søker koordinator i engasjement ut 2012. De to forbundene har blitt innvilget stønad fra NIF til en koordinatorstilling mellom forbundene. Vi ser etter en praktisk person med førerkort og som (helst) disponerer egen bil. Arbeidssted: hovedsaklig Årungen og det sentrale Østland. Mulig noe reiser til utlandet.

Arbeidsoppgavene vil variere.

Praktisk hjelp til landslagstrenerne og utøverne (f.eks henting av mat på Olympiatoppen, “hussjef” på Årungen (ro- og padlesenter) ihht HMS-regler og brannforskrifter, løpende kontakt med- og hjelp til Stiftelsen som eier Årungen. Mulig praktisk hjelp til båter, til transport og logistikk etc etc. Arbeid for å holde Årungen i topp stand for våre OL-håp vil være prioritert.

Vi ser etter en praktisk og løsningsorientert person med de rette stå-på-egenskaper. Stillingen er et engasjement ut 2012.

Stillingsinnstruksen er ikke endelig og den rette personen vil kunne påvirke denne.

Evt spørsmål rettes til Generalsekretær i Norges Roforbund, Trond Are Gjone, tlf 95 07 95 00. Søknad sendes til: gjone@roing.no

Søknadsfrist: Snarest.

Link til søknad: