Vel rodd Bleikøya Rundt, nå venter Geita Rundt!

CRs tradisjonelle turløp Bleikøya Rundt på 8 km ble gjennomført i fine forhold, flat vann, varmt og litt duskregn innimellom. Kanskje trusselen om tordenvær var skyld i det dårlige oppmøte? Kun seks båter stilte til start:

ARO og BKR hver med en båt og CR med to båter. NSR hadde også to båter med:
Jens Petter Koren rodde singlesculler på tiden 38min og ble sammenlagt nr 4, men vant sin klasse!

Meike de Vlas, Per Klausen, Marianne Lundh, Oliveta Gjoka og Daniel Turner rodde 3/4 4 på tiden 40min, kom over målstreken sist, men bare slått med halve minuttet av CR. Det ble dog sølv i mix-klassen! Oliverta debuterte samtidig som cox.

Neste uke, onsdag 15.juni har Bestumkilen Roklubb invitert til Geita Rundt, et 9km turløp, total distanse blir dog 20km. Vi ror fra NSR kl. 17.30 senest. Meld deg på listen i klubben eller send SMS til Marianne på 900 36 137.

Reserver også lørdag 25.juni til Oslo Water Games turløpet med start fra Operaen. Påmeldingsliste henger i klubben.