Tid for Høstfest!

Høsten har startet, bladene faller og snart er det tid for å tulle seg inn i lange skjerf. Men ikke alt er kaldt og guffent ved høsten, blant annet er det tid for NSRs Høstfest 2011!

Norske Studenters Roklubb inviterer til HØSTFEST pÃ¥ roklubben. Arrangementet er lørdag 15. oktober 2011, kl 19.00. Det vil bli hyggelig dansemusikk og servering fra restaurant Lanternen. Tidligere pÃ¥ dagen vil det være klubbkapproing, hvor vi anbefaler Ã¥ møte opp! Der blir det mye moro!

I bilettprisen er det inkludert en velkomstdrink, middag med valg av mineralvann, en øl eller ett glass vin, kaffe og kaker. I tillegg blir det salg av vin og øl.

Påmelding ved innbetaling av kr 200 per person, til kto 9041.22.47190 innen 12.oktober. Merk innbetaling med `HØSTFEST`.

Hilsen Festkomitéen styret@roklubben.no 900.50.268