Vedbæring sammen med Bygdøy Lions

Vedbæring med Bygdøy Lions Club

Vinterens fem runder med utdeling av ved til noen av de som strever med å få livet til å gå helt rundt står for døren! Her kan vi få hjelpe Bygdøy Lions, som har gitt juniorene i NSR en båt, vi kan få litt gratis alternativ trening, og vi kan få oppleve sider av Oslo som kanskje ikke er helt tett innpå til daglig.

Utdelingene skjer på fem torsdager, datoene er 13. oktober, 3. november, 24. november, 19. januar og 9. februar. Vi stiller med to hver gang.

Informasjonsansvarlig i klubben, Markus, vil sette opp en liste over de som skal delta. Hn fordeler med hard hånd, det er ingen ankemuligheter, men ønsker og frivillige vil selvsagt bli hensyntatt.

Under er en rapport fra sist vinter:

Torsdag forrige uke arrangerte Bygdøy Lions en av vedutdelingene. Der var to jrb-jenter med. Dette er som takk for den nye win tech 2x, men ogsÃ¥ for Ã¥ hjelpe de som trenger det.

ca fem ganger i Ã¥ret er det altsÃ¥ en hvit bil med lasteplan, som kjører rundt med masse vedsekker som skal bli delt ut.

Det er flere folk som samles for å gjøre dette. Denne gangen var det noen fra Bygdøy Skolekorps, NSR og ikke minst fra selve Bygdøy Lions Club. Det var et godt samarbeid mellom alle som var med; vi fant frem til adressene og fikk båret inn alle sekkene. Løpet av turen møtte vi mange takknemlige og herlige mennesker, slik ble noe som kunne vært en ganske vanlig torsdag, til noe helt spesielt!