Organisering av NSRs virksomhet – velkommen til Ã¥pent møte

pÃ¥ klubben onsdag 11. januar kl. 19 i peisestuen.

Ã…rsmøtet i NSR 2011 pÃ¥la styret Ã¥ utrede virksomheten i NSR, og evt fremme forslag om endringer i styre og utvalg.

Tor-Geir Myhrer har påtatt seg arbeidet med å koordinere forslag og innspill fra medlemmene, og vil legge frem en rapport for styrebehandling i februar. Etter styrebehandling vil forslag til årsmøtevedtak legges ut på hjemmesiden, sendes pr mail til alle medlemmer med kjent mai adresse, samt slås opp på klubbens oppslagstavle.

For at styret skal ha et best mulig grunnlag for å vurdere sammensetning av styre og utvalg, inviteres alle medlemmer til å fremme sine synspunkter og forslag. Forslag kan sendes skriftlig til Tor-Geir Myhrer (tor-geir.myhrer@c2i.net), eller man kan stille i møtet på onsdag for å fremme og diskutere forslag og synspunkter. Det blir litt å spise og drikke,

Dag Finn Erlandsen

Leder NSR