Vinterroskole 2012

Vil du med på vannet til våren? Så bli med på vinter-roskole for voksne.

Norske Studenters Roklub er en aktiv klubb – ogsÃ¥ vinterstid!

Benytt vintermÃ¥nedene til Ã¥ lære Ã¥ ro innendørs, og fÃ¥ et forsprang til den kommende rosesong pÃ¥ vannet. Du fÃ¥r størst glede av de første turer pÃ¥ vannet nÃ¥r du har forberedt deg i løpet av vinteren.

NSR har bÃ¥de innendørs ro-basseng og romaskiner sÃ¥ du kan lære Ã¥ ro og trene teknikk innen du kommer ut i bÃ¥t. Delta pÃ¥ instruksjonstimene februar – mars, sÃ¥ er du klar til Ã¥ ro pÃ¥ vannet i april.

Kom i form pÃ¥ romaskin, lær teknikken – og lær klubben Ã¥ kjenne. Det er en fordel Ã¥ kjenne klubbens forskjellige tilbud og rutiner samt fÃ¥ lært terminologien innen du begir deg ut pÃ¥ vannet.

Kurset avholdes i trimrommet (inngang fra bÃ¥tplassen) kl 19 – 20 følgende torsdager:

26.januar (introduksjon), 02 16 23.februar samt 01. 08. 15. 29.mars

Ta med: Treningstøy, håndkle, joggesko med smale hæler (sneakers), vannflaske

Kurspris: Kr. 500 som betales pÃ¥ giro i tillegg til vanlig 2012 Ã¥rskontingent pÃ¥ kr.1200.

PÃ¥melding og eventuelle spørsmÃ¥l rettes til

tur- og mosjonsjef Marianne Lundh på e-post m-lundh@online.no

Se også her!