Fra vårballet 2012!

Håper ingen har dødd av å holde pusten i spenning for å høre om vårballet 2012, for her har det endelig kommet!

Tradisjonen tro ble klubbens tradisjonsrike vårball, og sesongåpningsfest avholdt i de fasjonable lokaler i Huk Aveny. Etter en velkomstdrink og mingling i entreen, kunne det store følge av roere stille opp for polonese, og kveldens første dans på i klubbens storslåtte ballsal, med nyrenoverte veggmalerier. Særlig gledelig var det å se det store følge av yngre generasjoner, som hadde funnet veien til festen. Etter hvert ble kveldens middag servert, en utsøkt ragoût d’agneau tilberedt av kokkene på Lanternen, etterfulgt av dessert og kaffe/avec.

De senere årene har vårballet blitt kjent for sin gode stemning på to nivåer, og i år var ambisjonene særlig høye. I ballsalen ble det nok en mulighet for å svinge seg til gamle klassikere, eller slå av en prat i baren, mens den yngre garde flyttet seg ned i treningsrommet for å fortsette festen der. Treningsrommet var i år, tradisjonen tro, omgjort til cocktailbar med lounge, dansegulv, samt et heftig lasershow kombinert med moderne fengende rytmer. Rekordmange festglade ungdommer var møtt frem, og mange av den eldre garde tok og så turen ned for å sjekke stemningen, og nyte en drink eller to. Da festen omsider stilnet i morgentimene, kunne man trygt slå fast at vårballet 2012 hadde vært en stor suksess.

Redaksjonen takker alle som bidrog til den gode stemningen, og vi gleder oss allerede til høstfesten!

bilder kommer snart!