Resultatene er klare etter Nordisk Mesterskap for juniorer, Open Nordic regatta og Ã…rungregattaen!

Resultatene er klare etter Nordisk Mesterskap for juniorer, Open Nordic regatta og Ã…rungregattaen!

Lenke til resultatene er her!

Takk til alle for en strÃ¥lende gjennomført regatta – 508 pÃ¥meldte lag -et stor arrangement i Ronorge! Her er ogsÃ¥ takknemlige ord fra regattasjef som deles av klubbens leder Dag Finn:

Hei alle!

En stor takk til dere alle som
bidro pÃ¥ en fantastisk mÃ¥te i helgen.

Hyggelig når det er bare blide
folk og positive tilbakemeldinger. Mottok en spesiell takk fra presidenten i
Norges Roforbund som var meget fornøyd med arrangementet.

En spesiell takk til de som sto
pÃ¥ i kiosken og som ga en «kioskopplegvelse» utover det vanlige.

Med vennlig
hilsen

Gunnar
Clifford, regattasjef NSR

***

Dette er et stort arrangement for klubben – det er nÃ¥ pÃ¥meldt 497 bÃ¥ter. 51 av disse har mannskaper fra NSR. 58 funksjonærer vil være til stede, mange av disse er foreldre til juniorer. Dette er ekte helter, som stiller for landet, klubben og avkommet! Et par nøkkelpersoner kommer fra andre klubber -men i det store og det hele – NSR, NSR og NSR!

Kom til Årungen og ta del i ekte sport. Du kan sitte tørt om de små regndråpene yr.no ymter om, og fryd deg over flotte båter, konkurranseinstinkt og fryktelig mange krefter.

Sees vi??

Trekningslisten er klar!

Se egen hovedfane “Nordisk Mesterskap” med oppdatert informasjon.