Velfortjent heder til Gunnar Clifford

Under Norges Roforbunds ekstraordinære Ting og Fellesmøte lørdag 24. november 2012 ble NSR-medlemmet Gunnar Clifford tildelt Norges Roforbunds Hederstegn

Gunnar har vært medlem i NSR siden 1975, vært i klubbens routvalg, også som rosjef, i mer enn 10 år, gjort en stor innsats som regattaorganisator og regattasjef, vært med i NSRs representantskap siden 1995. Gunnar har også nedlagt en stor innsats for Norges Roforbund og for norsk rosport fra 1982 frem til i dag, ikke minst som dommer og representant og leder av Dommerutvalget. Gunnar har vært internasjonal FISA-dommer siden 1991.

Mange store gratulasjoner til Gunnar, og også mange takk for innsatsen så langt. Klubben – og norsk rosport – er avhengig av innsatsvillige og dugandes medlemmer!